HTML

Bosszúállók

2012.05.27. 09:31 Cr0sMaN

 Szerintem nagyon érdekes film lett az effektekből nincs hiány az biztos nagyon jó lett a szerkesztés, de a történet nem fogott meg rendesen. Egyáltalán nem tudunk semmit a "Bosszúállók" csapatról ami engem eléggé zavar, de film nézése közben kiderül 1-2 dolog róluk. Ettől a filmtől azért picivel többet vártam lehetett volna jobb is. Érdemes megnézni nem is egyszer, de 3x többnél már eléggé unalmas is lehet. A szereplőkből szerintem a legjobb teljesítményt hozták elő, de a Pókember nagyon hiányzott nekem a filmből. Elvileg Marvel karakterekből áll ki a film akkor mért hagyták ki pont őt? Na, de akkor értékeljük a filmet.

Effektek (10p): 9pont
Karakterek (10p): 8pont
Történet (10p): 6pont

Összesen: 23 / 30 pont

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkritika-lap.blog.hu/api/trackback/id/tr114548616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása